Garancija in Potrošniške storitve

Menjava blaga
Uporabnik ima pravico, da v 14. dneh po prejemu pošiljke podjetju pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago na email info@jbi.si. Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu, s tem, da sam krije neposredne stroške vračila. Artikli morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik. Možnost zamenjave blaga ne velja za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za opremo in čevlje, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža.
Napake ob naročanju / vračilo kupnine
V kolikor uporabnik ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke, naj to čim prej sporoči ponudniku. Uporabnik ima pravico, da v 14. dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni email info@jbi.si. Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu, s tem, da sam krije neposredne stroške vračila. Artikli morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za opremo in čevlje, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko uporabnik kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob uveljavljanjem garancije prav tako potrebno priložiti.

Garancija ne velja v primeru okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe in hrambe, malomarnega ravnanja, mehanskih poškodb, če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali zaradi okvar nastalih zaradi višje sile.
Reklamacija
Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov info@jbi.si izpolni obrazec za vračilo reklamacije, ki ga prejme po e-pošti in ga izpolnjenega priloži k blagu z originalnim računom. V največ 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdilo prejem reklamacije in mu bo sporočilo kako bo potekal potek obravnavane reklamacije. Kupec lahko izdelek reklamira če izdelek nima lastnosti, ki mu jih je prodajalec obljubil, če je prodajalec poslal napačen izdelek, napačne barve oz. napačne količine. Kupec lahko izdelek reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo menjavo za enak brezhiben izdelek, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Prodajalec ne odgovarja za nastalo škodo zaradi nepravilnega vzdrževanja. Ob vračilu izdelka pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru neupravičene reklamacije kupcu vrnemo izdelek ter mu zaračunamo stroške vračila, neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavi kupca obveznosti do plačila terjatev.
Reklamacije izdelkov poškodovanih med prevozom
Tovrstne reklamacije upoštevamo 7 dni po prevzemu pošiljke. V primeru da že ob prejemu na pošiljki opazite znake poškodb vas prosimo da pošiljko zavrnete od poštnega uslužbenca pa zahtevate reklamacijski zapisnik o poškodbah. Le tako bomo lahko upoštevali vašo reklamacijo in vam v najkrajšem možnem času poslali nov izdelek.
To Top